• ca
    • català
    • español
    • English
    • Entra
  • català 
    • català
    • español
    • English
  • Connexió
Base de dades de dramatúrgia catalana contemporània Institut del teatre Diputació de Barcelona Base de dades de dramatúrgia catalana contemporània
Base de dades de dramatúrgia catalana contemporània
Visualitza element 
  •   Dramatúrgia Catalana Contemporània
  • Dramatúrgia Catalana Contemporània
  • Obres
  • Visualitza element
  •   Dramatúrgia Catalana Contemporània
  • Dramatúrgia Catalana Contemporània
  • Obres
  • Visualitza element
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ètica, tatoos i saldos

Thumbnail
  Veure estadístiques d'ús
Metadades
Mostra el registre complet de l'element
  • Dades de l'obra
  • Dades de l'estrena
  • Dades bibliogràfiques
Pardo, Patrícia
González, Chon
Data de redacció2011
Paraules clauÈtica; Moral; Filosofia; Felicitat; Immortalitat; Interdisciplinarietat
Nombre de personatgesP2 H0 D2
EspaiUna gàbia de fils. Al centre, una cadira i una taula d’un restaurant de luxe.
Resum
Sobre la taula d’un restaurant de luxe, un cap sense cos comparteix àpat amb el seu cos sense cap, que l’alimenta. A través d’un viatge per les teories de diversos pensadors, el cap reflexiona al voltant dels conceptes “ètica” i “moral”, aquest “sil•logisme en el qual la conclusió no es dedueix de les premisses”. Després d’aquesta reflexió, l’actriu que interpretava el cap ix de sota la taula i es presenta a ella mateixa com l’actriu que és. Tot seguit, explica el concepte “oxímoron” mitjançant diversos exemples com “líder anarquista” o “presumir d’humilitat”, mentre un tatuador la tatua en directe. I, mentre demana al públic que proposi altres exemples d’oxímoron, ofereix als espectadors de passar per les mans del tatuador.
Notes
Només un dels dos personatges té text: l’actriu que interpreta el cap.
L’escenificació requereix la intervenció d’un tatuador -que tatua l’actriu en directe- i d’un maquinista en el paper de cambrer.
EspectacleÈtica, tatoos i saldos
Director/sPardo, Patrícia
Companyia/esPatrícia Pardo
FestivalI Festival Russafa Escènica
TeatreSporting Club Russafa (València)
Data de l'estrena2011-04-05
Notes de l'estrena
Obra estrenada en el marc del "I Festival Russafa Escènica", festival de fusió entre arts escèniques i arts plàstiques al barri de Russafa, València.
Enllaç a 'Bases de Dades d'Espectacles'https://hdl.handle.net/20.500.12268/120046
TítolObra escollida: 1996-2017
EpilogistaRosselló, Ramon X.; Marcillas, Isabel
EditorialComissura Edicions
LlocValència
Data de publicació2017
Pàgina/es336 p.
Notes bibliogràfiques
L’obra editada inclou les il•lustracions d’Alba Cobo.
L'antologia també conté: ”En clau de sol”, “A trossos”, “Augusta”, “Avinyó”, “Escurar després de dinar”, “Comissura”, “Aristòtil ha mort o com ser un esnob gilipolles de merda”, “Yaël”, “La incomprensió”, “El fandanga de Marx”, “El meu nom és María José Guisado”, “Ací!”, “Cul Kombat” i “Les solidàries”
Enllaç al catàlegVeure fitxa
Darrera actualització2021-03-05

Copyright © 2018 Centre de Documentació i Museu de les Arts Escèniques | Tots els drets reservats | Avís legal

Poseu-vos en contacte amb nosaltres | Envieu suggeriments
 

 

Amb la participació de:

Logo AELCLogo SGAE

Visualitza

TotComunitats i col·leccionsAutorsTítolsParaules clauNombre de personatgesAquesta col·leccióAutorsTítolsParaules clauNombre de personatges

Copyright © 2018 Centre de Documentació i Museu de les Arts Escèniques | Tots els drets reservats | Avís legal

Poseu-vos en contacte amb nosaltres | Envieu suggeriments