• es
    • català
    • español
    • English
    • Acceder
  • español 
    • català
    • español
    • English
  • Login
Base de dades de dramatúrgia catalana contemporània Institut del teatre Diputació de Barcelona Base de dades de dramatúrgia catalana contemporània
Base de dades de dramatúrgia catalana contemporània
Ver ítem 
  •   Dramatúrgia Catalana Contemporània
  • Dramatúrgia Catalana Contemporània
  • Obres
  • Ver ítem
  •   Dramatúrgia Catalana Contemporània
  • Dramatúrgia Catalana Contemporània
  • Obres
  • Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Cul Kombat

Thumbnail
  Ver Estadísticas de uso
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítem
  • Datos de la obra
  • Datos del estreno
  • Datos bibliográficos
Pardo, Patrícia
Sáez, Guadalupe
Fecha de redacción2015
Palabras claveCirc; Teatre físic; Teatre polític; Feminisme; Condició de la dona; Gènere; Trans
Número de personajesP2 H0 D2
EspacioIndefinit.
Resumen
Dues dones-moble a l’entrada del circ. Una triangulista que és arraconada al fons de l’escenari per la directora d’orquestra. L’ajudant d’una llançadora de ganivets tota foradada per una munió de punyals (o foradada, potser, per la violència masclista?). Dues pallasses que decideixen posar-se una pròtesi de cul de mona per sentir-se atractives. Dues equilibristes vestides amb sis pantalons i deu suèters cadascuna... Dones que volen poder ser violentes, tenir barba i, al mateix temps, quedar-se embarassades. Dones que no volen ser dones. Dones que reivindiquen el dret de ser, simplement, persones-cul i així acabar amb la "sexificació", el binarisme i la construcció de gènere. Una construcció que les sotmet a una etiqueta imposada, l’etiqueta de “dona”, una etiqueta que –com va fer-ho amb les seves àvies i les seves besàvies- justifica que puguin ser potencialment apallissades, violades i assassinades pels homes.
Notas
Dramatúrgia d’un espectacle de circ, estructurada en diferents números.
EspectáculoCul Kombat
Director/esPardo, Patrícia; Sáez, Guadalupe
Compañia/sPatrícia Pardo
TeatroEspacio Inestable (València)
Fecha del estreno2015-09-24
Enlace a 'Bases de Dades d'Espectacles'https://hdl.handle.net/20.500.12268/116621
TítuloObra escollida: 1996-2017
EpilogistaRosselló, Ramon X.; Marcillas, Isabel
EditorialComissura Edicions
LugarValència
Fecha de publicación2017
Página/s336 p.
Notas bibliográficas
L'antologia també conté: ”En clau de sol”, “A trossos”, “Augusta”, “Avinyó”, “Escurar després de dinar”, “Comissura”, “Ètica, tatoos i saldos”, “Aristòtil ha mort o com ser un esnob gilipolles de merda”, “Yaël”, “La incomprensió”, “El fandango de Marx”, “El meu nom és María José Guisado”, “Ací!” i “Les solidàries”.
L’obra editada inclou collages de Po Poy.
Enlace al catálogoVer ficha
Última actualización2021-01-14

Copyright © 2018 Centre de Documentació i Museu de les Arts Escèniques | Todos los derechos reservados | Aviso legal

Contacto | Sugerencias
 

 

Con la participación de:

Logo AELCLogo SGAE

Listar

TodoComunidades & ColeccionesAutoresTítulosPalabras claveNúmero de personajesEsta colecciónAutoresTítulosPalabras claveNúmero de personajes

Copyright © 2018 Centre de Documentació i Museu de les Arts Escèniques | Todos los derechos reservados | Aviso legal

Contacto | Sugerencias