• en
    • català
    • español
    • English
    • Login
  • English 
    • català
    • español
    • English
  • Login
Base de dades de dramatúrgia catalana contemporània Institut del teatre Diputació de Barcelona Base de dades de dramatúrgia catalana contemporània
Base de dades de dramatúrgia catalana contemporània
View Item 
  •   Dramatúrgia Catalana Contemporània
  • Dramatúrgia Catalana Contemporània
  • Obres
  • View Item
  •   Dramatúrgia Catalana Contemporània
  • Dramatúrgia Catalana Contemporània
  • Obres
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

No ho direm en veu alta

Thumbnail
  View Usage Statistics
Metadata
Show full item record
  • Play data
  • Bibliographic data
Martí Piera, Isabel
Drafting date2022
KeywordsTeatre infantil; Mort; Professor / Alumne; Records
Number of charactersIndeterminat.
SpaceIndeterminat.
Abstract
El primer dia d'escola, Leti no apareix a l'aula. Els seus companys i companyes se'n sorprenen i miren d'entendre què ha pogut passar. La mestra i la directora els expliquen que Leti ha patit un politraumatisme en un accident. Tota la classe, doncs, haurà de fer front a la pèrdua de la seva companya i aprendran a gestionar el dol gràcies als records que mantenen de Leti.
Notes
Els personatges de l'obra son el conjunt d'alumnes d'una classe. Queda a discreció de cada proposta escènica la distribució de rèpliques i accions.
Leti és una veu en off.
TitleNo ho direm en veu alta
Bibliographic notes
Manuscrit inèdit.
Information provided by the author2023-02
Last update2023-02-22

Copyright © 2018 Centre de Documentació i Museu de les Arts Escèniques | All rights reserved | Legal warning

Contact Us | Send Feedback
 

 

With the participation:

Logo AELCLogo SGAE

Browse

AllCommunities & CollectionsAuthorsTitlesKeywordsNumber of charactersThis CollectionAuthorsTitlesKeywordsNumber of characters

Copyright © 2018 Centre de Documentació i Museu de les Arts Escèniques | All rights reserved | Legal warning

Contact Us | Send Feedback